dinsdag 5 januari 2016

Zelf gemaakte creaties

Op deze blog wil ik mijn zelf gemaakte creaties laten zien. Op het moment zijn dat vooral gebreide en gehaakte spullen. Het leukste is om ideeën op te doen van foto's en daar dan met een eigen twist weer wat leuks van te maken. Deze liefhebberij wil ik met anderen delen. Misschien breng ik je op een idee om dit ook te gaan maken. Ik heb ook spullen die ik wil verkopen omdat ik niet zelf alles kan dragen wat ik maak. Het kan zijn dat je iets ziet wat ik gemaakt heb dat je over wil nemen of je wil het net in andere kleur zodat ik het voor je kan maken. Ik weet nog niet hoe het er allemaal precies uit gaat zien want een blog bijhouden is nieuw voor mij. Maar we zullen zien....
Hieronder wat sjaals die ik gemaakt heb. Wil je wat weten over een sjaal? Stuur een berichtje.






1 opmerking: