vrijdag 8 januari 2016

Werk in uitvoering

Op het moment ben ik met vier verschillende projectjes bezig. Misschien niet handig maar wel afwisselend. De ene keer heb ik meer zin om te haken en dan weer om te breien. Ik ben bezig met een sjaal / omslagdoek in verloopgaren. Had deze fennawol nog liggen en in andere kleuren ook al een omslagdoek van gemaakt en dat haakt wel mooi vind ik. Deze felle kleuren doen het ook goed.


Dan is er de snoepjessjaal. Deze heb ik ook al eerder gemaakt in pasteltinten en dunner garen. Dit garen geeft een heel ander effect. Nog maar even kijken hoe breed ik deze maak. De andere sjaal heeft 9 banen snoepjes maar omdat dit garen dikker is denk ik dat 7 banen ook wel voldoende is. Maar dat beslis ik al doende.



Dan nog een haakwerkje. Een poncho voor een meisje. Hoe dit precies gaat worden weet ik ook nog niet. Zelf wilde ik de onderste rand met kleurtjes doen, lichtgroen en rood misschien. Volgens mijn dochter is het ook wel leuk om hem in 1 kleur te houden en dan een bloem in een kleur haken en die erop. Kleurtjes lijkt mij vrolijker voor een meisje. Tips?


Dan nog een breiwerkje waar ik mee bezig ben. Licht blauwe babyslofjes. Vond dit patroon op een brei blog met uitleg dus dat moest ik even uit proberen. Leuk als kraamkadootje.


Zoals jullie zien, genoeg te doen. Het eindresultaat komt wel op deze blog of op mijn Facebookpagina.
Ik denk dat ik nu maar even aan de poncho ga haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten